София, бул. Стамболийски 130-132
088 920 8966; 02 822 1847
kristanita@abv.bg

Професионално почистване на офиса – Изгодно, Пести време, Повишава продуктивността

В услуга за Вашия дом

Професионално почистване на офиса – Изгодно, Пести време, Повишава продуктивността
4 типажа търсещи почистване на офис

Знаете ли кои са най-честите случаи да ни извикат да почистим професионално нечий офис?

Визуализирахме ги чрез 4 типажа, разкриващи мотивацията на хората, които най-често ползват тази услуга. Разбира се, те са обобщени, но като цяло се открояват 4 основни фактора налагащи наемането на почистваща фирма: повишава се продуктивността на останалите служители, пести се много време, по-изгодно е при основно почистване и придава изискан вид на офиса.

Ето кои са четирите типа бизнес хора, които се възползват от услугата редовно:


Зорница - Есенциалистката

Зорница – Есенциалистката

Зорница твърдо следва философията на есенциализма – съсредоточаване върху главното и, чрез разпределяне на приоритетите, се повишава продуктивността. Което прави работния процес по-синтезиран и целеустремен. Това е и една от най-успешните стратегии за развитие на успеваемостта на екипа и бизнеса. Затова Зорница предпочита да остави всеки от хората, които ръководи, да изпълнява своите преки задължения и да развива уменията си. Наела почистваща фирма, чиито специалисти да идват редовно.

В този типаж попадат управители и собственици на малки и големи компании, които са свикнали да организират времето и задълженията си по най-оптималния начин.


Юлия - Перфекционистката

Юлия – Перфекционистката

Юлия е перфекционистка във всяко едно отношение, включително и по отношение на себе си. Тя е фурия, създала е и управлява успешен бизнес и работи наистина много. Държи всичко да е изпипано, подредено и „под конец“. Времето ѝ (и времето на служителите ѝ) е твърде ценно, за да го пилее. Именно затова организацията на работния процес, която е създала, е перфектна. Не ѝ е необходимо абонаментно почистване, но държи да се обърне към фирма, когато има голямо натоварване – след ремонт, в нов офис, при големи събития и подобни случаи. Това пести много време, енергия и усилия. Този разход за нея е по-скоро инвестиция в експедитивното отмятане на възникналата нужда от повишения обем чистене. А следствието е бързо преминаване към текущата работа.

В този образ влизат управители на утвърдени и развиващи се фирми, за които приоритет е работата да върви гладко и без прекъсване за големи периоди.


Крум - Частникът

Крум – Частникът

Крум управлява семеен бизнес, чиято организация се води от близки хора с изградени взаимоотношения. За тях личният подход е водещ и това се предава и в отношението към клиентите. Нямат нужда от допълнителна помощ в ежедневната поддръжка, но са наели фирма, която да идва всеки път, когато се налага основно почистване. Предпочитат услугата да е абонаментна, защото това предполага дългосрочно сътрудничество с повишена степен на доверие между двете страни. За Крум и неговото семейство този вариант е по-изгоден, а в дългосрочен план пести време и пари.

В този профил влизат малки и семейни бизнеси, които се развиват спрямо собствените си перспективи и градят имидж чрез индивиуално обслужване и подход към клиента.


Богдан - Бохемът

Богдан – Бохемът

Богдан управлява малка компания, но с голям мащаб на действие. Клиентите му се отличават с висок стил и класа и заслужават първокачествено обслужване. Именно затова, освен срещи и презентации, той редовно организира в офиса си банкети, събития и тиймбилдинги. Богдан е бохем по душа и провеждането на събития му идва отвътре. По време на мероприятията неговите клиенти, партньори и екип успяват да се отпуснат и да се забавляват заедно. Офисът е отражение на лицето на компанията и, естествено, трябва да е бляскав до съвършенство. Предпочита да се довери на професионален екип за абонаментно основно почистване, както и преди и след всяко събитие. Разбира се, предпочита да сключи договор с фирма, за да е сигурен, че винаги ще има човек на линия, който да изпълни поетия ангажимент.

В този профил влизат фирми с различни мащаби, като общото между тях е, че офисът им е редовно посещаван от клиенти и партньори. От първостепенно значение е да е изчистен професионално, да е еталон за първокласен имидж и да „говори“ за висока класа. Затова търсят добра фирма за професионално почистване.


Разпознахте ли бизнеса си в някой от образите?
Споделете в коментар: